Un añu más, alcontrámonos ante la celebración de los Premios Princesa d’Asturies y, un añu mas, la Mocedá Comunista espresa’l so refugu a otru actu de blanqueamientu de la monarquía como cabeza visible del Réxime del 78.
Mientres la clas trabayadora asturiana sufre les consecuencies de la crisis crónica na que s’alcuentra’l capitalismu dende la Gran Recesión del 2008, tenemos que soportar otra vez que los Reis se paseen per Asturies como si se tratare d’una reserva natural. Esto nun ye más qu’otru intentu del Réxime del 78 de reafirmase a sí mesmu al traviés d’unos premios que nada tienen que ver cola nuestra tierra.
Como tolos años, la institución más visible del Estáu va visitar al «pueblu exemplar» de turnu, remocicáu pa la ocasión, mientres se siguen cerrando la industria y los principales centros de trabayu – como ocurre agora con Duro Felguera – y mientres Asturies sigue perdiendo población mozo. Pero yá nun sorpriende que la Casa Real faga’l so papel de cara amable del Réxime del 78. Una cara amable que se torna en represión y mordaza cuando les asturianes quieren poner les sos reclamaciones enriba la mesa y reivindicar el so derechu a unes condiciones de vida que nun pasen pola precariedá y la emigración. Mientres que nes cadenes de televisión principales asoleyen la llegada de los Reis al Teatru Campoamor, a escasos metros d’ellos les asturianes vense añu tres añu arrodiaes pola UIP y un puñáu de francotiraores asitiaos nos teyaos de la capital del so «Principáu».
Los Premios Princesa nun son más qu’otra ferramienta del Estáu pa poner la ciencia y la cultura al so serviciu y, polo tanto, de la burguesía. Exemplu nidiu d’ello ye la composición del Patronatu de la Fundación que xestiona los Premios, compuestu por miembros venceyaos a empreses como ArcelorMittal, BancSabadell o BBVA, ente otres. Ye evidente que la celebración d’estos premios nun surde d’una voluntá política de defender o puxar pola cultura na nuesa comunidá, yá que, de ser asina, nun diben llimitase a un períodu cortu de tiempu nel que lo único que faen ye sacar beneficiu ideolóxicu d’ello. En vez de plantegar meyores integrales, aprovéchense precisamente d’esi vacíu pa emponderar el Réxime del 78 y, en concreto, la monarquía como cara visible d’ésti, nuna Asturies que, xunía a la so condución de Principáu, exerce de fundamentu ideolóxicu pal caltenimientu del réxime monárquicu.
La clas trabayadora asturiana nin quier nin necesita reis que namás representen los intereses d’una burguesía nacional ya internacional. Una monarquía que, como un de los pegoyos principales del Réxime del 78, busca llavar la cara del Estáu burgués como ferramienta d’opresión d’una clas sonre otra, xustificando la violencia sobre la clas trabayadora.
Ye por too esto que na Mocedá Comunista tenemos nidio que la única salida a la crisis capitalista na que nos alcontramos ye la organización revolucionaria escontra’l Réxime del 78. La organización d’una clas consciente de sí mesma y de los sos intereses que camine hacia un procesu constituyente col que valtiemos la monarquía y l’estáu burgués.